Моя добра, чесна старенька мати заробляла собі на хліб, доглядаючи
хворих. Один із таких хворих помер, лікарі не знали від чого, і мою матір
спалили як відьму, а діти мої дивились і плакали. Англійський закон ! Підійміть
чарки ! Вип’ємо за милосердний
англійський закон, що визволив її з англійського пекла.
Марк Твен. Принц і
злидар
Якщо любов вам нічого не коштує – це несправжня любов.
Св. Жанна Беретта
Молла (1922-1962)
Альфі
Еванс (9 квітня 2016 р. – 28 квітня 2018 р.)… Що ми
знаємо про цього хлопчика ? Відомо, наприклад, що діагноз йому так і не було
встановлено. Батьки помітили недобре ще у шестимісячному віці. Дуже намагалися
допомогти, навіть відвідали Папу Римського у Ватикані, де в особі Понтифіка
зустріли велике зацікавлення долею їхньої дитини.
У
Британії хлопчик був приєднаний до апарату штучної вентиляції легенів. Проте за
деякий час медики висунули ультиматум: «Нехай тепер суд вирішує, чи варто
лікувати дитину надалі !». Вердикт суду був невблаганний: «Ні. Від’єднати від апарату
штучного дихання».
Того
ж дня італійська держава надала Альфі громадянство, госпіталь Bambino
Gesu (Дитятко Ісус) погодився
прийняти його на лікування, і військовий гелікоптер з медперсоналом на борту
вирушив з Італії до Британських островів, щоб забрати хлопчика. Дитину не віддали…
Показово:
саме в день отримання італійського громадянства Альфі від’єднують від апарату
штучної вентиляції легень. Порушено святість життя… Дитину не годують упродовж
наступних 28 год. А хлопчик живе ще майже тиждень без апарату… Він помирає 28
квітня, саме у день спомину св. Жанни Беретти Молли (1922-1962), італійської
мами, що погодилася на смертельну для неї операцію під час пологів, аби
врятувати життя своїй дитині.
Антун
Лісєц, д-р медицини з Хорватії, який у своїй програмі на католицькому Радіо
Марія розповів про Альфі, зазначив також: «Упродовж останніх 20-30 років в
Україні кількість дітей, вбитих між моментами зачаття та імплантації (це, як
правило, 1-2 тижні) перевищує втрати у війнах за всю історію людства !» Тобто,
мати може навіть не знати про те, що була вагітна. Д-р Лісєц застерігає: усі
види спіралей, протизаплідні засоби, гормони та антигормони – ці жахливі вигадки
сучасної промисловості й нечистого проти народження – вбивають життя !
Рекомендована література
Усіх небайдужих до цієї теми запрошуємо ознайомитися із вказаними виданнями
у відділі читальної зали Чернігівської обласної бібліотеки для юнацтва (вул.
Шевченка, 63, поруч зі стадіоном ім. Юрія Гагаріна).
Використано матеріали програми «У
ваших намірах» (Радіо Марія).
Азаматова Н. Онкологічно хворі
діти / Н.Азаматова // Соціальний педагог. – 2018. – № 2. – С. 23-33.
Проблеми адаптації та психоемоційні
зміни у дітей з онкологічною патологією.
Для роботи з особливими дітьми // Освіта України. – 2018. – 9 лип. –
С. 2.
Про практичний модуль "Методи роботи з дітьми", що стає доступним
для вчителів початкових класів у курсі інклюзивної освіти.
Доман Ю. Інклюзивна освіта:
від рівних прав до рівних можливостей / Ю.Доман // Чернігівські відомості. –
2015. – 18 берез. – С. 14.
Про клас з інклюзивною формою навчання на
базі Чернігівської ЗОШ № 24.
Дубина Г. Допомагають
педагоги і любов : до Всесвітнього дня зору / Г.Дубина // Деснянська правда. –
2016. – 13 жовт. – С. 6.
Розмова із Надією Мелашич, зав.
Чернігівським ДНЗ № 23 для дітей із вадами зору, та Валентиною Стасевич,
вихователем-методистом цього закладу.
Йовжик Н. У садочку № 72 усі
діти – творчі особистості / Н.Йовжик // Чернігівські відомості. – 2015. – 18
берез. – С. 14.
Про ДНЗ Чернігова, в якому з 12 груп
три – для дітей із вадами мовлення. У садочку створено всі умови для творчої та
пошуково-пізнавальної діяльності дітей.
Козловський І. Переміг «жіночий
майдан» / І.Козловський // Голос України. – 2016. – 8 жовт. – С. 7.
Про проект Комітету «Стоп абортам» у
польському сеймі, що передбачає повну заборону переривання вагітності та
кримінальну відповідальність для кожного, хто спричинить смерть зачатої дитини,
в т.ч. для матері.
На важкій педагогічній ниві // Шкільна бібліотека. – 2018. – № 7. –
С. 10-11.
До 115-річчя від дня заснування Олександрівської
школи-хутора, навчального закладу для дітей з вадами слуху.
Науменко В. Людина, що дарує надію
/ В.Науменко // Деснянська правда. – 2015. – 8 січ. – С. 6.
Про Василя Пасічника – директора Чернігівського
обласного центру медико-соціальної реабілітації дітей-інвалідів "Відродження",
почесного Доктора університету Англії Раскін (Великобританія).
Нова українська школа й інклюзивна освіта // Освіта України. – 2017. – 10
квіт. – С. 5.
Петрова А. Діти з особливими потребами
/ А.Петрова // Соціальний педагог. – 2018. – № 2. – С. 42.
Про те, як допомогти таким дітям пристосуватися
до соціуму здорових однолітків.
Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми
потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти // Соціальний педагог.
– 2018. – № 5. – С. 45-47.
Стадник Л. Дитина з особливим
психічним розвитком / Л.Стадник // Соціальний педагог. – 2018. – № 5. – С. 23-32.
Шаповал Т. Інклюзивна освіта
в Україні – уже не проект, а реалії часу / Т.Шаповал // Соціальний педагог. –
2013. – № 6. – С. 4-8.
Розмова з Ольгою Красюковою-Еннз,
директором канадсько-українського проекту «Інклюзивна освіта для дітей з
особливими потребами в Україні» та директором Канадського центру вивчення
питань інвалідності.
Немає коментарів:
Дописати коментар